Planinski dom Ušte-Žerenk Gostinstvo

NADMORSKA VIŠINA:
658m

planinski dom uste 002

Planinski dom na Uštah se nahaja na prelepi lokaciji z odličnim razgledom, na hribu med Moravčami in reko Savo. Leži na nadmorski višini 658m. Do doma vodi asfaltirana cesta iz smeri Moravč in Ribč, pot je označena s smerokazi. Iz okoliških vasi do doma vodijo markirane planinske poti. Lokacija  doma je na razcepišču kar nekaj planinskih poti, ki vodijo na okoliške hribe, mimo pelje tudi evropska pešpot E-6 in je del Moravške planinske poti. Sama lokacija ponuja številne pohode, dejavnosti v naravi in ogled znamenitosti. S terase doma lahko občudujete prekrasno okolico in prečudovit razgled, ki seže do Kamniško – Savinjskih, Karavank in Julijskih Alp. V lepem in jasnem vremenu se vidijo najvišji slovenski vrhovi, s Triglavom. Pogled se razteza na Moravče, Domžale, Lukavica, Brnik. Vidimo tudi Krvavec, Veliko planino, Sveti Miklavž in Limbrsko goro.

Obiskovalci se  lahko v domu okrepčajo s pijačo in s hišnimi specialitetami, kot so jedi »na žlico«, kosila, narezki, jedi iz žara in izpod peke... Med tednom ponujamo jedi na žlico in narezke, za vikend pa poleg tedenskega izbora tudi kosila. Po predhodnem naročilu nudimo jedi izpod peke, pice in ostale jedi po želji. V domu je 6 sob, v katerih je 33 ležišč. V srednjem nadstropju doma je gostinski prostor, v katerem je 50 sedišč in je namenjen gostinski ponudbi in obiskovalcem za sprostitev, katerega pa ne bodo zapustili lačni in žejni. V njem se nahaja tudi kmečka peč. V spodnjem nadstropju je prostor namenjen za zasebne zabave, predstavitve, predavanja in zaključene družbe, katerega se lahko najame in ima 50 sedišč. Po predhodnem dogovoru se tudi v spodnjem prostoru nudijo gostinske storitve. Dom ponuja tudi veliko teraso, ki ima 30 sedišč s prečudovitim razgledom.

planinski dom uste 003

Prostori in okolica so primerni za rojsnodnevne zabave, zaključene družbe, obletnice, poroke, piknike ali pa kar tako za druženje z bližnjimi. Prostora je dovolj za večje skupine. Dom ima urejeno veliko parkirišče, WI-FI, prenočišča, sanitarije in tuše.

Iz planinskega doma vodi pot proti Svetemu Miklavžu, kjer se nahaja istoimenska cerkev, pot vodi naprej proti Ciclju in Muravici. Če se spustimo v Moravško dolino nas pot vodi do Limbrske gore. Mimo doma v smeri Vač pa vodi pot na Pivkelj, Slivno in GEOSS (geometrično središče Slovenije). V bližini doma se nahajajo Osoletove jame, ki si jih je možno ogledati po predhodnem naročilu. Za ljubitelje kolesarjenje so poti v okolici urejene in primerne za kolesarjenje, možnost kolesarjenja je po asfaltnih ali makadamskih poteh. Planinski dom je odprt vse dni v tednu čez celo leto.
SREČEN IN VAREN KORAK!

planinski dom uste

DOSTOP:
Z avtom:

• Po avtocesti A1 proti Celju/Mariboru
  • Avtocesto zapustimo na izhodu Krtina/Domžale
  • Vozimo se proti Moravčam
  • Ko pridemo v center Moravč, pot nadaljujemo v smeri Zagorja in pri avtosalonu Nissan Krulc zavijemo desno – tabla za planinski dom na Uštah in Zlatarna
  • Nadaljujemo pot po cesti naravnost do vasi Katarija
  • Pri kapelici zavijemo levo – tabla za planinski dom na Uštah
  • Pot nadaljujemo naravnost še kakšen kilometer, planinski dom je na levi strani ceste

Z javnim prevozom:

• Avtobus Ljubljana/Domžale – Moravče
  • Vlak Ljubljana/Maribor – Jevnica (čez most reke Save do vasi Senožeti)

Pešpot:

Iz Moravč:

• Pri avtosalonu Nissan Krulc gremo čez cesto in sledimo oznakam Planinski dom na Uštah
  • Sprva hodimo 500 metrov po asfaltni cesti, nato pa zavijemo na gozdno pot
  • Sledimo oznakam in bomo v 45 minutah pri planinskem domu
  • Planinska pot je urejena, možno jo je uporabljati v vsakem vremenu in letnem času. Možna je tudi pot po cesti do planinskega doma.

Iz Senožeti:

• V vasi Senožeti greš mimo šole in gasilskega doma do križišča za Veliko vas
  • Pot nadaljuješ v smeri Velika vas po asfaltni cesti – 20 minut
  • V vasi Velika vas slediš tablam za Sv. Miklavž in nadaljuješ pot po gozdni poti do Sv. Miklavža – 45 minut
  • Greš mimo cerkve Sv. Miklavža in nadaljuješ pot naravnost po asfaltni cesti do vasi Katarija
  • Pri kapelici zavijemo levo – tabla za planinski dom na Uštah

Ponudba in storitve

planinski dom uste 001

planinski dom na ustah

Nudimo jedi na žlico, domače narezke in suhomesnate izdelke, zavitke. Za vikende in praznike imamo raznovrstno ponudbo kosil. Hišna specialiteta so jedi izpod peke. Ostale jedi po želji gostov pripravimo po predhodnem naročilu – pice, jedi izpod peke...

V domu je 33 ležišč v 6 sobah in gostinski obrat. Gostinski obrat v zgornjem nadstropju sprejme do 50 ljudi, v spodnjem prostoru sprejme do 50 ljudi in na terasi do 30 ljudi.

Dom je primeren za tabore, šole v naravi, aktivno preživljanje počitnic večjih skupin. Možnost je organiziranje programa za odrasle ali otroke. Pred domom je veliko parkirišče in igrala za najmlajše.

Planinski dom Ušte-Žerenk

Ponudba

VSAKODNEVNA PONUDBA

jedi na žlico suha klobasa ali klobasa z zaseko zavitki narezki iz domačih suhomesnatih proizvodov Ogled ponudbe

Planinski dom

O DOMU

Planinski dom Ušte-Žerenk je novejši dom, ki se nahaja nad Moravčami. Do doma vodi asfaltirana cesta in markirane poti. V domu je gostinski obrat, prostor za zaklju...Ogled ponudbe

OSTALA PONUDBA

več vrst vikend kosil ( juha+solata+glavna jed+sladica ) podpeka in družinske pice po predhodnem naročilu catering in priprava hrane za osebni prevzem ali dostavo na vašo lokacijo več vrst palačin...Ogled ponudbe

Pošlji povpraševanje Planinski dom Ušte-Žerenk

( * ) Označena polja so obvezna

Poročaj o napaki

V primeru napačnih informacij prosimo za popravek. Hvala!

Kontaktni podatki

• Ime Planinski dom Ušte-Žerenk
  • Polno ime Elizabeta Milijaš S.P.